پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

دستگاه شنوایی

دکتر بعد از این! | سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ
بسم الله.

سلام
خسته نباشید به خاطر امتحان جانکاه غدد..!!
قرار هست فایل های مرتبط با دستگاه شنوایی در این صفحه در دسترس شما قرار بگیرند..
باشد که موفق شویم..!!

درسنامه دستگاه شنوایی

آناتومی:
جلسه اول: فایل صوتی - اسلاید
جلسه دوم: فایل صوتی 

بافت شناسی: فایل صوتی - اسلاید

جنین شناسی: فایل صوتی - اسلاید
رادیولوژی: فایل صوتی - اسلاید

فیزیولوژی:
جلسه اول: فایل صوتی - اسلاید
جلسه دوم: فایل صوتی
فیزیک پزشکی: فایل صوتی

معاینه فیزیکی: فایل صوتی - اسلاید 

ایمونولوژی: فایل صوتی - اسلاید

نظرات  (۳)

واقعا براتون متاسفم ک حتی بعد از کنکور هم دست از رقابت و اینجور چییزا برنمیدارید 
وگرنه هیچ دلیلی وجود نداره ک بخواید جزوه هاتون رو رمزگذاری کنیدوقتی ک میدونید تنها خوانندگان این جزوه ها دانشجویان  پزشکی ان.
زمانی ک میبنیم قراره شماها در زمره  همکاران آیندم قرار بگیره تاسف میخورم.
حضرت علی میفرمایند: زکات العلم نشره 
 
سلام و خسته نباشید
من دانشجو ترم 4 علوم پزشکی شاهرود هستم..از اونجایی که دانشگاه ما و شما  قطب ریفرم هست و منابع سوالات علوم پایه ما درسنامه شهید بهشتی هست ، خیلی دنبال درسنامه های جدید و به بروز گشتم. و در اخر در سایت خیلی خوب ورودی شما پیدا کردم.ولی متاسفانه یه سری پسورد داره.خواستم خواهش کنم اگر میشود پسورد را برای من بفرستید. و یا اگر مقدور نیست درسنامه را برای من میل کنید.
خیلی ممنون

سلام
امکانش هست رمز فایل هارو لطف کنید؟
پاسخ:
سلام
اگه قرار بود رمز رو بدیم اصلا برا چی رمز میذاشتیم؟!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی