پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

اطلاعیه جزوه‌نویسی 3

دکتر بعد از این! | چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بسم‌الله.

سلام


از همراهان همیشگیمون تشکر می کنم که این پست ها رو میخونن و کامنت نمیذارن و به ما روحیه نمیدن. اما خب ما متعلق به مردم هستیم و ایشالا به وقتش حالتونم می گیریم! کم الگی نیس:/


عارضم خدمت دوستان عزیز که اگر خدا بخواد تا آخر این ترم، ما هر هفته دوشنبه جزوه ها رو برای چاپ و تکثیر می بریم و  احتمالاً سه شنبه ش تحویل دوستان میدیم سری جزوه هایی که توی ایام قبلش قرار بوده نوشته بشه. مثلا ما سه شنبه هفته آینده، همه ی جزوه ها رو تا اینجای کار تحویل دوستان میدیم. البته اگر گروه ها خوش قول بمونند...


نکته ی بعدی اینکه سعی کنید فردا مبلغ بیست هزار تومان رو همراه خودتون بیارید که ما دیگه برای پول گرفتن و اینجینگولک بازیا مزاحم وقت شریفتون نشیم تا آخر ترم پیش ببریم کار رو به امید خدا.


تشکر می کنم همینجا از سالار عزیز که بسیار زحمت می کشن برای راه انداختن کار بچه ها! ایشون برای تهیه ی کتاب فیزیولوژی هم اقداماتی انجام دادن، و کتاب گایتون رنگی با قیمت 60 هزارتومان ارجمند رو با چهل و پنج تومان قراره تهیه کنن. اگر قصد دارید تهیه کنید میتونید به ایشون مراجعه کنید و از این فرصت استفاده کنید. چون کار ما با فیزیولوژی قبل نمایشگاه تموم میشه و اگر کسی به امید نمایشگاه بمونه صرفاً کتاب رو می خره برای مطالعه آزاد بعد از امتحان:دی


عرضم تمام! فقط راجع به اعتکاف هم پیشنهاد می کنیم تشریف بیارید، تجربه ی احتمالا خوبی باشه... (از این تریبون سوء استفاده کردیم ناجور..:))


آها یادم اومد!!

امروز با پیامی که خانم قاسمی دادند (و همینجا ازشون تشکر می کنیم) متوجه شدیم که پژوهشکده ی رویان یک سری ورکشاپ هایی برگزار می کنه بسیار جالب! با موضوعات بسیار جالب تر..

دوستانی که علاقه دارند شرکت کنن توی هرکدوم از این برنامه هاش، به من بگن شاید بتونم با یکی از آشنایان هماهنگ کنم تخفیف بگیرم براشون..

http://royan-edu.ir/  اینجا میتونید مشاهده کنید برنامه هاش رو.

اونی که قصد داریم بریم سمپوزیوم پروتئوم کروموزوم Y انسانی هست...


موفق و مؤید باشید

  • دکتر بعد از این!

نظرات  (۷)

سلام.خسته نباشید.

ببخشید من یه سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین.مرسی
جریان از این قراره که بنده اگه خدا بخاد قراره مهر94 از اهواز منتقل شم شهیدبهشتی.
میخاستم بدونم شما چه دروسی رو توی ترم اول بهتون دادن.آخه خودم هم ورودی بهمن 93 هستم.
ما در ترم یک توی اهواز بهمون این دروس رو دادن مثلا بلوک علوم تشریحی و سلول که شامل بافت عمومی و جنین عمومی و فیزیو عمومی میشه به علاوه آناتومی تحتانی و فوقانی به علاوه بیوشیمی و یک سری درس عمومی که شامل ارزش های دفاع مقدس و زبان عمومی و روان شناسی و پزشکی اجتماعی 1 میشه.
وبلاگ شما رو که نگاه کردم دیدم شما آناتومی نداشتین این ترم.  کلا میخاستم بدونم شیوه نوین اهواز با شیوه نوین شهید بهشتی فرقش چیه یعنی چه دروسی توی علوم پایه و ترم های بعد بهتون میدن و این ترم چه دروسی بهتون دادن و اینکه پزشکی شهیدبهشتی چند ترمه کلا.و شیوه نوین شهید بهشتی به چه صورت هستش

ممنون میشم توضیح مختصری بدین و منو راهنمایی کنین.
خداقوت یاعلی.
پاسخ:
سلام
متشکر
دروس ما یک مقدار متفاوت هستند، مثلا ما ترم یک سه تا واحد مقدمات علوم پایه ی 1و2و3 داریم. بافت شناسی، جنین شناسی، فیزیولوژی، بیوشیمی، ژنتیک و ایمونولوژی داریم توی اختصاصی ها. اخلاق و اندیشه اسلامی و IT و مهارت مطالعه و درس های اینطوری داریم. از ترم دو به بعد آناتومی شروع میشه اینجا. اما اطلاع دقیق خیلی ندارم مگر اینکه موردی بپرسید جواب بدم بهتون.
خوشحال میشیم ببینیمتون!
یاعلی
سلام و خسته نباشید
ممنون از اطلاع رسانی سریع شما
امیدوارم با همکاری همه ی گروه ها و تکثیر به موقع، جزوه ها طبق زمان مقرر به دست بچه ها برسه که کارها روی هم انباشته نشه!
ممنون
پاسخ:
ان‌شاءالله..
خواهش می کنم.
خیلی ممنون واقعا خیلی زحمت میکشین...دستتون درد نکنه..فقط الان واسه جزوه بیو چ کار می کنیم؟دوگروه شدیم ک...بازم خسته نباشید
پاسخ:
خواهش می کنم..
ساز و کار کلیش مشخص هست، هر کدوم از کلاس ها باید بنویسن. اما جزئیاتش مثل ترتیب کلاس ها و بودن گروه های جزوه نویسی در کدوم کلاس ها باید به دست بیاد..
خیلی ممنون از  زحمت هایی که می کشید برای گروه جزوه نویسی همینطور برای اطلاع دادن کارگاه های پژوهشکده رویان خیلی ازتون تشکر می کنم.
پاسخ:
خواهش می کنم.
اگر برنامه های پژوهشکده رو خواستید بیاید هماهنگ کنید، دنبال نفرات میگردیم:دی
salam mamnon az zahmataton khaste nabashid
پاسخ:
خواهش می کنم...
salam ! kheili mamnoon az ettela resaani haa va update haE ke anjaam midin . khaste nabaashin
پاسخ:
خواهش می کنم. تشکر
ممنون،همگی خسته نباشید
پاسخ:
سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی