پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

ایمونولوژی

دکتر بعد از این! | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ

نظرات  (۳)

سلام
ویس جلسه ۵ ایمونو رو نمیذارین؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
سلام
استاد اجازه ندادن وویسشون ضبط بشه..
سلام  من خانه دار هستم قصددارم درکنکور 95 شرکت کنم باوجود اینکه 7سال ازدوران پایان دیپلمم میگذره بنظرشما ها که پزشکی قبول شدید من چطوری میتوانم پزشکی قبول بشم خیلی دوست دارم خواهش میکنم جواب بدید
پاسخ:
سلام
پیشنهادم اینه که تحقیق بیشتری کنید روی این که دانشجوی پزشکی شدن واقعا براتون ارزش داره یا نه.
اگر دیدید داره باید از همین ایام شروع کنید و زیر نظر یه مشاور ترجیحاً درس ها رو بخونید و تست بزنید.
Merci ..vaghean zahahmat mikeshi..makhsosan vase physio to on vaghte kam..faghat age mishe voice haye bio ro ham bezarin..bazam khaste nabashid..dasteton dard nakone..
پاسخ:
برای بیوشیمی بنده فقط فایل های صوتی کلاس خودمون رو دارم. اگر دوستان محبت کنند برام بیارن فایل گروه 1 رو میذارم روی وبلاگ حتماً

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی