پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

جنین شناسی

دکتر بعد از این! | شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بسم‌الله.

سلام!

تمامی فایل های پاورپوینت و صوتی کلاس جنین شناسی مقدمات علوم پایه در این پست هست. دوستان حتی الامکان کامل دانلود کنند چون به دلیل پایین بودن حجم آپلود من، احتمالا تا پایان ترم آینده فایل ها برداشته بشن.


1- Embryology general MD Presentation 11/18 

2- جزوه‌ی فارسی جنین شناسی

3- طرح درس

4- Embryology general MD presentation 11/25

5- فایل صوتی جلسه اول 18 بهمن

6- فایل صوتی جلسه دوم 25 بهمن

7. Embryology general MD presentation 11/29

8- فایل صوتی جلسه سوم 29 بهمن

9- Embryology general MD presentation 12/02

10- فایل صوتی جلسه چهارم 2 اسفند

11- Embryology general MD presentation 12/06

12- فایل صوتی جلسه پنجم 6 اسفند

13- فایل صوتی جلسه ششم 9 اسفند

14. Embryology general MD presentation 12/13

15. فایل صوتی جلسه هفتم 13 اسفند

16. Embryology general MD presentation 12/16

17. فایل صوتی جلسه هشتم 16 اسفند

18. فایل صوتی جلسه پایانی 

19. Embryology general MD presentation 12/21

+برای دانلود فایل ها کافیه روی اونها کلیک کنید تا صفحه‌ی دانلود بلاگ باز بشه.


  • دکتر بعد از این!

استاد غفاری

جنین شناسی

نظرات  (۱۸)

سلام ببخشیدچرانمیشه دانلودکرد؟ 
سلام.لطفا اگه میشه ی جزوه جنین شناسی عمومی و تخصصی خوب بهم معرفی کنید.
سلام خسته نباشید
رمز فایل جزوه جنین شناسی چیه؟ 
  • رعنا رحیمی
  • سلام. خسته نباشید. میشه لطفا فایل پاورپوینت امروز جنینو زودتر بذارید؟؟ 
    سلام خسته نباشید لطف کنید پاورپوینت جلسه 9 اسفند را هم قرار دهید چون پاورپوینت ششم کامل نیست.
    با تشکر از زحمات شما.
    پاسخ:
    سلام
    فردا با فایل جلسه دهم با هم آپلود می کنم اگر مشکلی نداره
    پس بافت امروز چی؟
    ممنون از ادمین عزیز! داداش نمونه سوالای ٩٢ و ٩٣ رو اگه بذاری دیگه له میکنی.. :))
    دمت گرررررررم
    پاسخ:
    قربونت احمد جان
    ایشالا اگر پیدا کردم میگذارم:)
    راضیم ازت 
    مرسی
    پاسخ:
    هدف ما جلب رضایت شماست اصن:)
    ممنون داداش، دستت درد نکنه;-) 
    پاسخ:
    قربانت داش سهیل:)
    خیلییی خیلییی ممنون، واقعا لطف میکنین
    پاسخ:
    خواهش می کنم دوست عزیز، شما لطف دارید:)
    Mersi az eslahe voica mamnoon residegi kardin
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    اگر عیب و ایرادی در فایل ها دیدید به من اصلاع بدید سعی می کنم پیگیری کنم زود.
    خیلی عالی
    راستی یه پیشنهاد دارم
    اگه بتونید از طریق همین وبلاگ یا گروه های وایبر یا جای دیگه فراخوان بدید برای گروه جزوه خیلی خوب میشه.الان ترم بالایی ها اکثرا گروه جزوه دارن.برای بعضی کلاس ها مثل IT نظری خیلی لازمه
    ممنون

    پاسخ:
    خواهش می کنم آقا
    چشم هماهنگ می کنیم، ممنون از پیشنهاد:)
    kheili mamnun
    پاسخ:
    خواهش می کنم دوست عزیز
    Bebkhshid mishe lotfan ag voice ro ham darid bezaridesh
    پاسخ:
    به امید خدا شنبه، فایل صوتی جلسه اول و دوم رو از دوستان می‌گیرم جفتشون رو با هم میگذارم.
  • صبا حسن زاده
  • ممنون خیلی خوب بود. یه سوال : طرح درسا رو کجا میشه پیدا کرد؟
    پاسخ:
    برای درس جنین شناسی که خود استاد گذاشته بودن. برای بافت هم پرسیدم اما گفتن طرح خاصی نداره درسشون (:دی). باقی دروس رو هم نمیدونم. اگر مرتبط با درس های مهم باشه می‌گردم پیدا می‌کنم-البته اگر داشته باشن-.
    خواهش می کنم
    Tnx  indeed
    پاسخ:
    Yw:-)
    Kheili mochaker
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم.
    آقا دستت درست.لااااااایک.؛)
    پاسخ:
    خواهش یونس جان :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی