پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

دستگاه اعصاب

دکتر بعد از این! | شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

بسم الله.


سلام به همه

شروع ترم جدید رو به دوستان عزیز تبریک میگم؛ امیدوارم که ترم سوم براتون سرشار از شادی و موفقیت باشه و کلی خاطره خوب... :)


تو این مطلب، فایل های مرتبط با دستگاه اعصاب رو براتون میزاریم...

اول ترم از دوستان تقاضا داریم که تا جایی که میتونن تو چرخوندن سایت به ما کمک کنن:)


**درسنامه دستگاه اعصاب


آناتومی
جلسه اول: فایل صوتی - اسلاید + فیلم های اسلاید(های شماره 19،26،27،31،39)
جلسه دوم: فایل صوتی
جلسه سوم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه چهارم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه پنجم: فایل صوتی
جلسه ششم: فایل صوتی
جلسه هفتم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه هشتم(جبرانی): فایل صوتی - اسلاید
جلسه نهم(جبرانی): فایل صوتی - اسلاید: فایل1 و فایل2
جلسه دهم(جبرانی): فایل صوتی - اسلاید
مبحث خون رسانی مغز اسلاید

بافت شناسی
فایل صوتی: قسمت اول - قسمت دوم ؛ اسلاید

جنین شناسی
فایل صوتی - جزوه جنین شناسی

رشد و تکامل
فایل صوتی - جزوه رشد و تکامل

رادیولوژی
فایل صوتی

ایمونولوژی
فایل صوتی

بیوشیمی
جلسه اول: فایل صوتی
جلسه دوم: فایل صوتی

فیزیک پزشکی
فایل صوتی - اسلاید

فیزیولوژی
جلسه اول: فایل صوتی - اسلاید
جلسه دوم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه سوم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه چهارم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه پنجم: فایل صوتی
جلسه ششم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه هفتم: فایل صوتی - اسلاید
جلسه هشتم: فایل صوتی
جلسه نهم: فایل صوتی

معاینه فیزیکی
فایل صوتی - اسلاید

فیزیولوژی عملی
جزوه آموزشی فیزیولوژی عملی
جلسه اول: فایل صوتی - اسلاید
جلسه دوم: فایل صوتی - اسلاید
  • دکتر بعد از این!

nervous system

اعصاب

دستگاه اعصاب

نظرات  (۲۱)

سلام
من دانشگاه آزاد پزشکی میخونم
میخواستم ببینم راهی برای دسترسی ب فایلای رمزدارتون هست؟
ممنون از مطالب خوبتون
سلام. ممنون بابت زحماتی ک میکشین
وویس جلسه اول لینکش فعال نیست
اگ ممکنه فعالش کنین
ممنون
خیلی ممنووون بابت به اشتراک گذاشتن این فایل ها.💞
سلام دوست عزیز 
من چند جلسه به ویس هایی که گذاشته بودید گوش دادم خیلی مفید بود
من دانشجوی پزشکی هستم از مطالبتون خیلی استفاده کردم ولی متاسفانه به تازکی امکان دسترسی ندارم به مطالبتون 
اگر مطالب رو که در سایت می گذارید بشه دانلود کرد یا این که بشه با عرض پوزش پسوورد دانلود را بدهید چند مطلبی که خیلی دنبالش بودم و نیاز داشتم را بتوانم دانلود کنم بی نهایت از شما ممنون می شوم
slm
mamnon az site
khaste nabashid
سلام،خسته نباشین.
اگه میشه جزوه ی هر جلسه که آماده شد بذارینش رو سایت و صبر نکنین همشو با هم بذارین.
ممنون.
  • آقا سلام سلام آقا
  • سلام . اسلایدای جلسه سه رو بزار مهیار  . تو جزوش عکس هست پس حتما اسلاید داشته

    پاسخ:
    چشم!
    سلام خسته نباشید،مرسی بابت زحمتاتون.
    اگه ممکنه اسلایدای جلسه 3 فیزیو رو هم بذارید.ممنون.
    سلام . لطفا فایل های جزوات را هم ( با رمز ) در وبسایت قرار دهید تا کسانی که تبلت دارند هم استفاده کنند . 
    خواهشا پاسخ دهید . چون یه بار دیگه هم ئگفته بودم ولی جوابی نداده بودید.
    پاسخ:
    سلام.
    ببخشید، امکان گذاشتن فایل جزوه ها روی سایت نیست. در صورت تمایل میتونیم فایل جزوات رو برای خودتون ارسال کنیم.
    سلام. اگه امکانش هست مثل سابق برای دانلود ویس ها و اسلایدها و... رمز بذارید. چون گاهی مطالبی که در کلاس های پزشکی آموزش داده میشه درست نیست که در دسترس عموم قرار بگیره. حتی ممکنه از اسلاید هایی که اساتید براشون زحمت کشیدن سواستفاده بشه. ممنون میشم اگه به این مهم توجه کنید
    سلام.  خسته نباشید. لطفا ویس فیزیک پزشکی رو هم بذارین ممنون
    خدا قوت پهلوون
    خدا قوت :)) 
    سلام، خیلی ممنون بابت زحمت هایی که میکشین😊
    اگه میشه ویس قسمت خونرسانی مغزو که استاد سر کلاس عملی درس داد رو هم بذارید،ممنون😊
    پاسخ:
    سلام، خواهش میکنم...
    ولله کلاس عملی رو وویس نگرفتیم...
    ولی بچه ها حتما از توضیحات استاد سر کلاس فیلم گرفتن؛ که البته به علت حجم بالای اون ها نمیشه گذاشتشون روی سایت...
    Slm , vaghean dastetoon dard nakone , khylii zahmat mikeshid babate charkhoondane weblog . Khaste nabashid 
    Faghat yek mored va oon in k voice e klase bioshimi 10 min e akharo kam dasht :|
    پاسخ:
    سلام،
    خواهش میکنم، سلامت باشید...
    در مورد وویس، مطمئنید که این طور بوده؟!؟ آخه من دوباره چک کردم تا آخر کلاس رو داشت!!!
    سلام.میشه جزوه هایی که گروه مینویسه رو بزارین تو سایت تا بشه با تبلت خوندش.
    سلام،دستتون درد نکنه،خیلی سایت خوب شده😊👌
    Salam va khaste nabashid ✋🏻
    Mamnoon bbate zahamaat va sorte gozashtane file ha .
    پاسخ:
    خواهش میکنم، سلامت باشید...
    mamnun babate sorate gozashtane fileha va zahamatetun
    پاسخ:
    خواهش میشه...
    چرا من تو عکس بالای صفحه نیستم . من اگه توی عکس نباشم آخه چه فایده ای داره 😠😠😠😠😠😠
    پاسخ:
    واقعا!!! چه فایده داره؟!؟
    سلام
    خسته نباشید بابت طراحی این سایت زیبا در ترم جدید و ممنون از اینکه فایل ها رو خیلی سریع روی سایت قرار میدید.
    برای هممون آرزوی موفقیت در ترم جدید رو دارم:)
    پاسخ:
    سلام، خواهش میکنم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی