پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

زبان تخصصی(1)

دکتر بعد از این! | پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ب.ظ

بسم الله.


سلام

جمعی از دوستان کلاس زبان تخصصی (1) طی یک حرکت عام المنفعه زحمت کشیدن و لغات امتحان میان ترم زبان تخصصی(1) رو استخراج کردن...

به دلیل درخواست دوستان، ما این فهرست لغات رو به صورت یک فایل pdf درآوردیم و اینجا برای دانلود قرار میدیم:

لغات زبان تخصصی(1)


قسمت دوم لغات زبان تخصصی(1) رو برای امتحان پایان ترم اینجا قرار دادیم:

لغات زبان تخصصی(1)- پارت2


* لازم به ذکره که لغات زبان عمومی هم ترم گذشته روی پست زبان عمومی قرار گرفته بود.


باشد که موفق شوید:)

  • دکتر بعد از این!

نظرات  (۸)

تم قبلی رو میخواییم...................داداش قربونت......

آقا چرا تم رو عوض کردین ؟عکس بچه ها بالا صفحه بود خیلی قشنگ بود که
پاسخ:
"@-@" عزیز...
اندکی شکیبایی کن... :/
آقا تم جدید مبارکه 
وبلاگمون عالی بود عالی تر شد 
دستتون درد نکنه که اینقدر زحمت میکشید 
دامنه و قالب جدید سایت مبارک باشه
جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سلام دکتر...من اگه از امروز شروع کنم میتونم پزشکی شهید بهشتی قبول بشم؟؟؟؟؟به مرگ درس بخونم....تو کلاستون دارید همچین فردی که 6 ماه تا کنکور عالی درس خونده باشه قبول شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من تمام وقت تو خونه ام...تو رو خدا جوابمو بدید....من مدرسه ی تیزهوشان درس خوندم .ممنونم.
سلام دوستان
من دکتر یاسمن امینی هستم
فارق تحصیل از دانشگاه شهید بهشتی
می خواستم برای تعامل بیشتر با بچه ها و دکتر های اینده اگه گروهی تو تلگرام دارید باهم همفکری کنیم
09302382963
ممنون واقعا دستتون دردنکنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی