پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

ژنتیک

دکتر بعد از این! | يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • دکتر بعد از این!

نظرات  (۷)

I think that’s one of the more important signs of maturity. You’re able to see the good parts of people, even when the intolerable parts make it impossible for you to associate with them. And you realize that it’s OK to love the parts that are loveable without having to accept the parts that are unacceptable.I hope that someday you can have a relationship with your mother that is healthy and good for you.
Aawwhawwhh Beck, of course we love you and your fabu images! How sweet is this card and tin? Everything is so bright and cheery it warms my heart! And all those buttons are fabulous!
سلام
خوب هستید؟
من از بچه های دانشگاهتون نیستم.
شاید بگید پس اینجا،تو این سایت چه کار میکنم؟!!!!!!!!
راستش من 25سالمه و بنا به یسری دلایل و مشکلات نتونستم برم دانشگاه،البته کاردانی فوریت پزشکی دارم و الان تو اورژانس تهران مشغول کار هستم.ولی واقعا عاشق پزشکی هستم.
حقیقتش میخواستم شما بهم کمک کنید
اینکه چجوری بخونم؟
چی بخونم؟
کی شروع کنم؟
کی تموم کنم؟
و...
راستش نه پول دارم برم پیش مشاوره و نه زیاد حرفاشونو قبول دارم،هرچی نباشه شما کنکور دادید میدونید شرایط چیه...
ببجشید پیامم طولانی شد،ریخت بهم سایتتونو،
ممنون میشم کمکم کنید
بازم ممنون

پاسخ:
سلام
اول اینکه خوش اومدید به سایت ما و خوشحالم که به پزشکی علاقه مند هستید
برای کنکور خوندن در حال حاضر یه پروسه ی سختی شده که انرژی زیادی می طلبه. قاعده ی خاصی نداره و شما تنها باید تسلط خودتون رو روی منابع سوالات کنکور بیارید بالا. این تسلط برای هر فرد نوع به دست آوردنش متفاوت هست. یک نفر با مطالعه ی خیلی زیاد کتاب های درسی به این تسلط کامل می رسه و یک نفر با استفاده از کتاب های تست مکمل. برای سنجش خودتون هم ترجیحاً توی یکی از کنکور های آزمایشی نظیر قلم‌چی یا گزینه ی دو شرکت کنید تا بتونید جایگاه خودتون رو پیدا کنید و با هدفگذاری اون رو بالا ببرید.
مهم ترین چیزی که نیاز هست انگیزه ست. اگر با انگیزه و یه برنامه ریزی منظم جلو برید و از همین الآن شروع کنید می تونید برای کنکور 95 امیدوار باشید به آوردن رتبه ی خوب. به شرط اینکه حجم بالای کار رو بپذیرید و براش زمان قابل قبولی رو صرف کنید!

دعا می کنم در هر جایگاهی که هستید موفق باشید و اگر خدا خواست همکار ما هم بشید:)
برای ما دعا کنید ایام امتحانات هست...
سلام جلسه 6 چی شد پس؟
سلام،لطفا ویس جلسه ۶ رو هم بذارید. ممنون
خیلی ممنون

slm . ba tashakor az zahamatetoon ..lotfan jalaseye 2 ro ham bzarid mamnooon :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی