پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

دستگاه بینایی

دکتر بعد از این! | شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ق.ظ

بسم الله. 


سلام

فایل های مرتبط با دستگاه بینایی در این پست آپلود خواهند شد..


درسنامه دستگاه بینایی 


آناتومی: فایل صوتی - اسلاید

بافت شناسی: فایل صوتی - اسلاید

جنین شناسی: فایل صوتی - اسلاید

رادیولوژی: فایل صوتی- اسلاید

ایمونولوژی: فایل صوتی - اسلاید

فیزیک پزشکی: فایل صوتی - اسلاید

  • دکتر بعد از این!

نظرات  (۶)

Hello.man trump hastam.if taghzie bioftam be iran hamle mikonam
  • اصغر فرهادی
  • جلسه بیو بینایی یکی از مصادیق ارزنده از کلاس با پایان باز بود...
    سلام . من استاد فیزیو بخش بینایی شما بودم ! چرا اسلایدای من رو قرار ندادید ؟ می خواهید مورد خشم و غضب خدایان قرار بگیرید ؟ هر چه زودتر اقدام لازم را مبذول فرمائید
    دوست عزیز برا بیو چه کنیم ؟ نه جزوه دادین نه ویس گذاشتی و نه اسلاید
    جواب منو  بده منو از تاریکی های جهل برهان
    سلام شیرین خانم..من از دوستان آقای نیکوهمت هستم.ایشون متاسفانه قصد ازدواج ندارند..البته میتونید شمارتون رو بدید که هروقت که ایشون قصد ازدواج پیدا کردن بهتون خبر بدم و یا در غیر اینصورت بیشتر با هم آشنا شیم.
    موفق و کامروا باشید
    سلام خسته نباشید ببخشید من چند سال هست دارم دنبال عزیزترین کسم میگردم بالاخره پیداش کردم ولی نه شماره نه ادرسی دارم ازش فقط همین جاست من عاشق اقای نیکوهمت هستم و سال هاست دارم میسوزم خواهش میکنم بهشون بگید جواب منو بدند 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی