پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

بچه های پزشکی ورودی بهمن 93 دانشگاه شهید بهشتی ره

پزشکی بهمن 93 شهید بهشتی

پزشکی ورودی بهمن ماه 1393 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

Instagram

بافت شناسی

دکتر بعد از این! | شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ق.ظ

بسم‌الله.

سلام

فایل های مرتبط با کلاس بافت شناسی استاد پیریایی در این پست قرار دارند. فایل صوتی همه ی جلسات و اسلاید هایی که در اختیار ما قرار دادند:


1. اسلاید جلسه اول کلاس بافت شناسی

2. فایل صوتی جلسه اول/1 تاریخ 21 بهمن ماه

3. فایل صوتی جلسه اول/2 تاریخ 21 بهمن ماه

4. فایل صوتی جلسه دوم/1 تاریخ 28 بهمن ماه

5. فایل صوتی جلسه دوم/2 تاریخ 28 بهمن ماه

6. فایل صوتی جلسه سوم/1 تاریخ 5 اسفند ماه

7. فایل صوتی جلسه سوم/2 تاریخ 5 اسفند ماه

8. فایل صوتی جلسه چهارم/1 تاریخ 12 اسفند ماه

9. فایل صوتی جلسه چهارم/2 تاریخ 12 اسفند ماه

10. Cell Biology

11. Cell Biology-Advanced

12. Epithelium

13. Connective

14. Bone

15. Muscular Tissue

16. Nervous System

17. فایل صوتی جلسه پایانی

+آپدیت شد.

+ممنون از استاد پیریایی که بالاخره یه حال عظیم دادن و ممنون از دوستانی که پیگیر گرفتن اسلاید ها بودن. فیلم ها رو هم در یک فرصتی آپلود می کنم در اختیارتون میگذارم.


این فیلم ها هم مربوط به همون فایل کذا هستن. اگر علاقه دارید دانلود کنید..

2- Golgi
3- Kinesin
8- Sperm
  • دکتر بعد از این!

استاد پیریایی

بافت شناسی

نظرات  (۱۲)

سلام. من دانشجوی پزشکی هستم. از چه طریق می تونمجزوه ها و فایل های صوتی و اسلاید ها ی دروس علوم پایه بیوشیمی و آناتومی و بافت شناسی و فیزیک پزشکی را از شما تهیه کنم؟تمام هزینه هایش را هم پرداخت می کنم. لطفا راهنماییم کنید. 
سلام سپاس از شما دکتر بعد از این!
لینکها خراب شدن. حالا چیکار کنیم؟ 
:(((
پاسخ:
سلام
لینک ها خراب نشدن دوست عزیز
به خاطر اینکه کارمون با بافت تموم شد و پر نکردن گنجایش سرور پاک شدن فایل ها:)
خیلی ممنون بابت زحماتتون
این ویدیوها رو دیوایس من فقط صدا دارن، احیانا مشکلی ندارن؟
بازم ممنون

پاسخ:
اگر کدک ها تون کامل نصب شده باشن مشکلی نداره پخششون.
اگر نه هم یه پلیر مناسب نصب کنید مشکل حل میشه
سلام امیر جوون!!! خسته نباشی واقعا...
فقط ببخشین من این جزوه عضله رو پیدا نکردم!!! هنوز آماده نشده؟؟؟؟
پاسخ:
خبر ندارم زانا جان، پیگیری می کنم حتما!
در ضمن سلامت باشید:)
salam ! kheili mamnoon baabate update haE ke anjaam midin va file haE ke mizarin . besiaar tashakor az zahamaaT ke mikeshin :))
پاسخ:
سلام
خواهش می‌کنم انجام وظیفه ست
بسیار خواهش از تشکراتی که می کنید:دی
اشتباه شد!منظورم :))))) بود!
پاسخ:
میدونم میدونم! داشتی از خوشحالی گریه می کردی:-"
داداش دمت گرم :(((
پاسخ:
گریه نکن حالا:-"
سلام لطفاvoiceجنین شناسی را قرار دهید با تشکر از زحمات شما
پاسخ:
سلام
به امید خدا فردا اگر دوستان کسی داشته باشه فایلش رو میگیرم میگذارم.
خواهش می کنم.
kheili mamnun
پاسخ:
خواهش می کنم دوست عزیز
  • محمد حسین نیازاده
  • haji in voica ramz mikhaad ke... :(
    پاسخ:
    پاسخگویی شد:دی
  • علی باستانی
  • سپاس بی کران
    پاسخ:
    درود بی‌کران بر تو باد علی‌آقا!
    Mamnoon kheili khub bud
    پاسخ:
    Yw..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی